סדנה למתקשים ביצירת היכרות ראשונית עם בני זוג

רבים מהנשים והגברים הנחשבים למוכשרים ומוצלחים בתחומי החיים השונים, מתקשים דווקא בתחום זה של יצירת קשר / היכרות זוגית ראשונית עם בן / בת זוג, לרוב עקב מחסומים רגשיים הגורמים להם להירתע ולהימנע ממפגש זה. סיבות רבות לכך, ביניהן החשש מכישלון, מאינטימיות, מדחייה, מביקורת מזלזלת, מבוכה ובלבול ועד לחשש מ”פיק ברכיים” וחוסר אונים בזמן אמת. ככל שהזמן חולף ללא טיפול מתאים, התסמינים הולכים ומתחזקים ומקבעים את התגובה המותנית של רתיעה והימנעות מנסיון להתמודד עם משוכה זו.

מטרת הסדנה:

הסדנה מאפשרת למשתתפיה להגיע להבנה מעמיקה יותר ביחס לגורמים “האמיתיים” המעכבים את יכולתם להגיע לקשר זוגי ראשוני. במהלך הסדנה המשתתפים מקבלים כלים מעשיים ורוכשים מיומנויות בטכניקות הידועות ביעילותם להתמודדות משופרת עם הקשיים. הסדנה פועלת על בסיס הגישה הקוגניטיבית התנהגותית – CBT, המתמקדת בתחום החשיבתי וההתנהגותי גם יחד, וכוללת בין היתר, טכניקות של שליטה עצמית, משחקי תפקידים ועוד.

למי מיועדת הסדנה:
הסדנה מיועדת לאלו המוצאים עצמם נבוכים ומתוסכלים מחוסר יכולת לפרוץ את המחסום הראשוני ההכרחי ליצירת קשר זוגי כלשהו, ורואים צורך ברכישת כלים יעילים ומיומניות מתאימות.

יתרונה של הסדנה:
אחד ממאפייניה הבולטים של עבודה בקבוצה, הוא היותה מיקרוקוסמוס של החיים: מעין מעבדה מבוקרת שבה יכול המשתתף לקבל משוב כנה וענייני מחברי הקבוצה. הקבוצה מטבעה מעניקה תחושת ביטחון, שייכות ואכפתיות, וכן מאפשרת לחלוק את החרדות והתסכולים, ולהיווכח שגם האחרים חולקים, אותן תחושות. בנוסף סדנה זו משמשת כשדה תרגול והתנסות בכלים ובמיומנויות הנרכשות במהלכה. הקבוצה מטעינה את המשתתפים בכוחות רבים המסייעים לתהליך ההעצמה והשינוי.
*הסדנה אינה מיועדת לפונים הנמצאים בקשר זוגי (לכך קיימת סדנה נפרדת), אלא רק למתקשים ביצירת קשר זוגי ראשוני.

המתכונת בה מתקיימת הסדנה:
# משך הסדנה 12-15 מפגשים, בתדירות של מפגש בשבוע.
# הסדנה מונה 8-10 משתתפים.
# ההשתתפות בסדנה מותנית בראיון מקדים, לשם בדיקת התאמתו של המועמד לסדנה.

ליצירת קשר לפרטים על הסדנה, שעות וימים – ניתן להתקשר אלינו במספר הטלפון 03-6202853 או דרך טופס צור הקשר מטה.

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון שלך: (חובה)

     

     
     

    Checking...